- Τί είναι η μεταφορά αριθμού;
Με τη μεταφορά αριθμού μπορείτε να μεταφέρετε ένα Viva Number από ένα viva account σε ένα άλλο. Η διαχείριση του αριθμού που μεταφέρεται εκτελείται πλέον από το viva account στο οποίο μεταφέρθηκε.
- Μπορώ να μεταφέρω οποιονδήποτε αριθμό μου;
Ναι, οι μόνες προϋποθέσεις είναι το πακέτο του αριθμού να είναι ενεργό (δηλ. να μην έχει λήξει) και τα δύο viva accounts να έχουν θετικό υπόλοιπο.
- Υπάρχει χρέωση για να κάνω μεταφορά ενός αριθμού μου;
Όχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για τη μεταφορά αριθμού. Τα στοιχεία του πκαέτου του αριθμού παραμένουν ως έχουν,δηλ. η διάρκεια, η ημερομηνία λήξης, το είδος του πακέτου.
- Έχω κάνει ήδη αίτημα Ταυτοποίησης του αριθμού μου και έχει εκδοθεί η Βεβαίωση Κατόχου Τηλεφωνικού Αριθμού. Η διαδικασία μεταφοράς ακυρώνει τη Βεβαίωση;
Όχι. Όλα τα στοιχεία του αιτήματος Ταυτοποίησης καθώς και η Βεβαίωση Κατόχου Τηλεφωνικού Αριθμού μεταφέρονται ως έχουν στο νέο viva account.
- Ο αριθμός που θα μεταφερθεί θα λειτουργεί με τα ίδια στοιχεία στην υπηρεσία Viva Voip ;
Όχι . Ο αριθμός θα λειτουργεί πλέον με το Voip Password του καινούργιου λογαριασμού . Σε περίπτωση που έχετε ήδη ρυθμίσει τον αριθμό σας σε κάποιο soft phone ή Voip συσκευή θα πρέπει να αλλάξετε το password με το νέο Voip Password .
- Πόσος χρόνος χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η μεταφορά ενός Viva Number?
Η διαδικασία για την μεταφορά ενός Viva Number σε άλλο account υλοποιείται αυτόματα ανά μία ώρα, 12:00, 13:00,14:00 κ.ο.κ.