Μεταφορά Αριθμού

  1. Τί είναι η μεταφορά αριθμού;
  2. Με τη μεταφορά αριθμού μπορείτε να μεταφέρετε ένα Viva Number από ένα viva account σε ένα άλλο. Η διαχείριση του αριθμού που μεταφέρεται εκτελείται πλέον από το viva account στο οποίο μεταφέρθηκε.

  3. Μπορώ να μεταφέρω οποιονδήποτε αριθμό μου;
  4. Ναι, οι μόνες προϋποθέσεις είναι το πακέτο του αριθμού να είναι ενεργό (δηλ. να μην έχει λήξει) και τα δύο viva accounts να έχουν θετικό υπόλοιπο.

  5. Υπάρχει χρέωση για να κάνω μεταφορά ενός αριθμού μου;
  6. Όχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για τη μεταφορά αριθμού. Τα στοιχεία του  πκαέτου του αριθμού παραμένουν ως έχουν,δηλ. η διάρκεια, η ημερομηνία λήξης, το είδος του πακέτου.

  7. Έχω κάνει ήδη αίτημα Ταυτοποίησης του αριθμού μου και έχει εκδοθεί η Βεβαίωση Κατόχου Τηλεφωνικού Αριθμού. Η διαδικασία μεταφοράς ακυρώνει τη Βεβαίωση;
  8. Όχι. Όλα τα στοιχεία του αιτήματος Ταυτοποίησης καθώς και η Βεβαίωση Κατόχου Τηλεφωνικού Αριθμού μεταφέρονται ως έχουν στο νέο viva account.

  9. Ο αριθμός που θα μεταφερθεί θα λειτουργεί με τα ίδια στοιχεία στην υπηρεσία Viva Voip ;
  10. Όχι . Ο αριθμός θα λειτουργεί πλέον με το Voip Password του καινούργιου λογαριασμού . Σε περίπτωση που έχετε ήδη ρυθμίσει τον αριθμό σας σε κάποιο soft phone ή Voip συσκευή θα πρέπει να αλλάξετε το password με το νέο Voip Password .

  11. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η μεταφορά ενός Viva Number?

    Η διαδικασία για την μεταφορά ενός Viva Number σε άλλο account υλοποιείται αυτόματα ανά μία ώρα, 12:00, 13:00,14:00 κ.ο.κ.

What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert